16.3.08

Infiernu

Esti día entamé a ver na televisión un reportax de les barbaridaes nazis. Dexóme mui mal. Dalgunes vegaes paez que la crueldá humana nun tien llendes. Aguanté lo que pudi. Hasta que vi como nun campu concentración, un nazi separtaba unos metros a un críu d'unos tres o cuatro años de la so madre. La voz en off dixo qu'entonces "pegó-y un tiru"... Nun sé si l'asesín rabiosu mato al neñu o a la ma, porque nun fui quien a siguir mirando. Apagué la tele y zarré los güeyos.

Tovía teo na cabeza los muertos, les tortures y a esi chiquitín inocente y a esa madre, desesperaos, impotentes y vencíos, atrapaos nel infiernu.

10.3.08

El pastel eleutoral

Esti día nun hai nada nuevu. PSOE y PP repartiéronse tóu'l pastel, como siempre. Conocíemos el nome de los ocho diputaos asturianos anantes de les votaciones, lo que demuestra qu'esta ye una democracia dirixía, una democracia pa menores d'edá, una partitocracia na que son los aparatos de los partíos los que ponen, quiten y deciden. D'ehí que los diputaos y demás cargos públicos rindan cuentes ante l'aparatu del partíu, y non ante los ciudadanos. Queda tamién demostrao lo que ye güei'l movimientu asturianista: 2.102 votos. Los que sumaron Andecha Astur y Unidá. Nada. Cero. Deprimente.

El bipartidismu impúsose n'Asturies, como en cuasi toos los requexos del Estáu. Eso significa, por dolorosu que seya, que la cabera esperanza p'algamar la oficialidá del asturianu pasa o pol PSOE o pol PP. Y nesti momentu vese munchu más cerca de la oficialidá al PP. El PSOE nunca enxamás apoyará la oficialidá con Vicente Álvarez Areces na presidencia. Los socialistes, estos socialistes tan a otres coses, pa ellos más importantes, mientres que'l PP anda dando palos de ciegu, a la gueta de so. Ye lo qu'hai. Esti país ye lo que ye. Y polo que se ve nun quier ser otra cosa. Asumilo ye'l primer pasu p'alcontrar el camín que conduza a la oficialidá; o lo que ye lo mesmo, a la dignidá.

Resultaos de les eleiciones xenerales n'Asturies equí.

6.3.08

Falta de chapeta

Esti día la Xeneralidá de Cataluña editó un cartel del Día de la Muyer en 25 idiomes, ente los que tan el catalán, el serbucroata, l'urdú, el bengalí, el rusu, l'esperantu, el vascu, el xaponés... Pero nun apaez el castellanu. Al marxe d'ideoloxíes, esto ye una fatada xigantesca. El catalán nun gana un res con esta falta de chapeta. Sobren faltosaes.

4.3.08

Papelón vergoñosu

Esti día peme vergoñosu'l papelón de la mayoría de los periodistes nos debates televisivos tres el debate Zapatero-Rajoy. Ye triste ver como llamben ca ún al so amu. Ye indecente ver como faen el trabayu suciu, utilizando la demagoxa, col únicu oxetivu de convencer al pueblu llano de que gano'l so patrón. Saben que los analfabetos políticos, que son lexón, déxense llevar poles sensaciones, polo que piensa la mayoría. Y les sensaciones, güei, xenérenles les encuestes y los titulares de prensa.

Nun hai más que ver los titulares pa entender que los principales periódicos españoles nun faen periodismu, sinón política.


El País:

Zapatero tumba a Rajoy


El Mundo:

Rajoy reta en vano a Zapatero a que defienda el español en Cataluña


La Vanguardia:

Zapatero se impone


ABC:

Rajoy resiste un debate que Zapatero intentó convertir en una bronca


El Periódico de Catalunya:

Zapatero se impone con claridad a Rajoy


La Razón:

Rajoy mantiene su ventaja aportando soluciones


Público:

Rajoy no pasa el examen