9.12.09

Copenhague y les putes

Esti día lleo en The Daily Telegraph que los políticos que participen na "cume" de Copenhague, onde se supón que se negocia l'alcuerdu caberu pa "salvar" al mundiu del cambéu climáticu, usen 1.200 limusines y 140 jets privaos, colo que xenerarán más diósidu de carbonu qu'una ciudá de 200.000 habitantes. Los "espertos" y líderes mundiales que quieren "salvar" al Planeta faen un canciu a la "sostenibilidá" y a la "progresía": zamparán tonelaes de vieires, foie gras (non, del de lata, non) y caviar.

Y tamién tan les trabayadores del sesu, eses qu'anantes llamaben putes... El sindicatu de trabayadores del sesu de Dinamarca, enfadáu por una recomendación oficial a los delegaos de la Conferencia escontra'l Cambéu Climáticu pa que nun compraren sesu, anunció que les sos "trabayadores" ufiertarán sesu llibre a tóu el que tenga un pase de delegáu. ¡Cómo lo pasen los "calentólogos"! Un tal Pablo Molina -de la contra, claro- diz que ellí tamién quier salvar al mundiu. Yo non: nun me gusten nin les vieires nin el caviar, y puedo vivir sin foie gras y sin putes.

1 comentario:

Nel Morán dijo...

Depués falamos escontra del calentamientu global. Nun facemos más que dir escontra ellos, los probes tan calientes y que nun son a dar l'aire acondicionáu pol que diran.