5.2.08

El mocín de la película

Esti día nun puedo más que siguir cola tema de los obispos, porque lo que lleo nun me lo lleva'l cuerpu. Hai coses ¡ncompatibles dafechu. Como declarase demócrata y, a la par, esixir "la disolución definitiva d'esa cosa llamada Conferencia Episcopal". Son les ocurrencies d'un tal Alberto San Juan, al que-y dieron el caberu premiu "Goya" al meyor actor protagonista. Un rapaz permodernu y megaguai, que se creye mui progre. Pa entendenos, el mocín de la película.

Les cheques, la llei de peligrosidá social, el fascismu y l'estalinismu, a Dios gracies, son coses del pasáu, anque'l presuntu actor nun lo sepa. Un demócrata, paezme a min, defende la so opinión, respeta les de los demás, y hasta tá abiertu a camudar d'idea si dalgún-y ofrez meyores razones y argumentos que los propios. La Conferencia Episcopal puede dicir misa (ye lo suyu, dichu seya de pasu). Los obispos tienen derechu a dicir lo que-yos gusta y lo que non. Tienen derechu a pidir a los sos asociaos que voten a esti o a aquelli. Y a oponese al albuertu, al divorciu o a les carreres de panoyes. Y Alberto San Juan, por supuestu, tien derechu a criticar lo que-y dea la gana. Pero esixir la disolución de la Conferencia Episcopal (o amenazala con represalies, como fai el PSOE) paez un exemplu de actitú antidemocrática, soberbia, sectaria. ¿Tanto falar de tolerancia pa esto?

Alberto San Juan y tola corte de seudoprogres del mundu del cine español deberíen pasar pol mesmu aru que la Ilesia. Que-yos quiten toles subvenciones y tola maturranga que tienen montada. Y que pongan na declaración de la renta un apartáu onde poner una crucina, pa que cada contribuyente decida si da o nun da un tantu por cientu de lo que paga a Facienda pal cine español. Porque agora nun hai crucina que vala: oblíguennos a toos a pagar relixosamente (entiéndase la ironía) toles películes, seyan bones o males. Y a la vista de les ventes d'entraes en 2007, una de dos: o les películes españoles son más bien maluques, o traten temes que nun interesen a les espectadores. Porque nun las va ver nin Dios. Claro que, ¡como va dir a veles, si los que les faen quieren disolve-y la Conferencia Episcopal!

Remedando a Voltaire, nun toy d'alcuerdu cola mayoría de les coses que prediquen los obispos, pero defenderé con tol llombu el so derechu a espresales. Y tamién el de los demás, incluíu el mocín de la película, a nun face-yos nin putu casu. Pero dende'l respetu.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Toi d'alcuerdu contigo.