2.2.08

Una de obispos

Esti día formóse un xaréu que metía mieu a cuenta de que los obispos españoles pidieron el votu p'aquellos partíos y programes "compatibles cola fe y les esixencies de la vida cristiana". O lo que ye lo mesmo, la Ilesia quier que los católicos voten a los que s'opongan al albuertu y a la negociación cola ETA y a los que rechacen coses como'l matrimoniu homosexual y la asignatura de "Educación pa la Ciudadanía". El PSOE contestó calificando de "inmoral" que los obispos utilicen el terrorismu "pa facer política".

Nun entiendo nada. Pero si esto ye mui fácil: la Ilesia ye un club. Y como tolos clubs tien unes normes. Si ún pertenez al club, debe respetar eses regles, o marchar. Hai otres ilesies, otres relixones, otres creencies, l'agnosticismu, l'ateismu... Clubs d'esti tipu onde metese sobren. Y si ún nun pertenez al club, daran-y igual les sos regles, puestu que nun lu afectan. Un exemplu: nuna asociación de non fumadores los socios, digo yo, tendrán que ser nun fumadores. Los que nun seyan socios podrán facer lo que-yos dea la gana. Y los fumadores, loxicamente, nun podrán pertecener a esi club. Quiero dicir que si ún nun pertenez al club de los obispos, qué demónganos- y importa lo que digan. Pero, per otru llau, si yes católicu y queres siguir nel club, tendrás que face-yos casu, o marchar. Menudu xeroglíficu.

Resumiendo: nun acabo d'entender les crítiques a los obispos. ¡Que digan misa! Fara-yos casu el que sea sociu d'esi club. Los demás votarán lo que-yos pete. Pero quede claro que los obispos, como los fontaneros, los fumadores o los socios del Sporting de Xixón tienen derechu a opinar y a pidir el votu pa quien-yos dea la gana. Y los demás a nun face-yos nin putu casu, por supuestu.

¡Ah! y los que nun ten d'alcuerdu colos cures (que tamién tienen derechu a opinar, faltaría más) tiénenlo perfácil: l'apostasía. Lo que nun puede ser ye que un fumador quiera facese sociu d'un club de non fumadores o obligalos a que camuden les sos regles. Eso, como diría mio tíu Nel, son ganes de tocar los coyones.

3 comentarios:

ayalgueru dijo...

100% d'alcuerdu ... el que quiera que-yos faiga cau y el que non . non. Al ponete sotana nun pierdes los tos drechos civicos entres los cuales ta la lliberta d'expresion.


ye lo que hay ,,, de toes formes si lleguen a pidir el votu pal PSOE comu fizo la xunta islamica (subvencionada coles perres tuyes y mies pol gobiernu del PSOE) nun dirien nada ,,,

Lluis de Turiellos dijo...

Tamién d'alcuerdu cola rapiega. La llibertá d'espresión nunca mató a naide. La represión sí.

Anónimo dijo...

Bien espresáu rapiega. Llibertá debe haber pa toos.