28.2.09

Oh-la-la!

Esti día lleí daqué percurioso. A los franceses, ociosos ellos, dio-yos un día por pensar qué pasaría si los neños tuvieran derechu al votu. Entós los ciudadanos de "La Republique", como nun teníen otra cosa meyor que facer, encuestaron a cientos de persones, mayores y menores d'edá. Ensiñáron-yos semeyes de políticos franceses desconocíos (mon Dieu!), lo mesmo a los adultos que a los rapazos. A los primeros pidiéron-yos q'elixeran al políticu más competente. A los segundos, qu'escoyeran al meyor capitán de un barcu pa un xuegu por ordenador. Neños y adultos señalaron a les mesmes persones. Ye asina que los galos, tan despiertos ellos, concluyeron que rebaxar la edá de votar de 18 a 5 años nun alteraría'l resultáu de les eleiciones. Sacrebleu!

A saber el gráu de fiabilidá de la encuesta a los enfants (y non tan enfants) de la patrie. Pero si les conclusiones son braeres... lo mesmo votamos sin conocimientu, pola pinta, a voléu, pol envoltoriu. Anque viendo a Zapatero, Rajoy, Llamazares, Areces, Ovidio... peme que non, que votamos a conciencia: pa fadiar el vecín, anque me foda yo tamién de rebote.

La France et moi somos asina, mon ami.

Pa lleer la noticia orixinal calca equí.

1 comentario:

Lluis de Turiellos dijo...

Yo sentí comentar a un conocíu los siguiente: "por mal que lo faigan y por muncho que roben yo voi siguir votando a los míos, que los otros yá robaron bastante".
'¡Chapeau!.